تقدیر فرمانده سپاه بهارستان از مهندس کاویانی

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

سرگرد علمدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهارستان از همکاری های شهرداری گلستان تقدیر کرد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ همکاری ها و تلاشهای شهرداری گلستان در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) موجب تقدیر فرمانده سپاه بهارستان از مهندس کاویانی شهردار گلستان شد.

بر اساس این گزارش؛ متن کامل تقدیر سرگرد علمدار به شرح ذیل می باشد:

در زمانه ای که چنگال نحس استبداد و استکبار در تار و پود ایران عزیز فرو رفته بود و عزت اسلام و ایران لگدمال طاغوت سیاه شده بود ابرمردی الهی در عصر تاریکی ظهور کرده و با دم مسیحایی خویش جان تازه ای به کالبد مردم بخشید و با همراهی عاشقانه امت حرکت بزرگ کاروان بشریت در عصر اخیر را آغاز نمود. لکن دست تقدیر الهی سرنوشت دیگری رقم زده، قهرمان پرآوازه مستضعفان جهان یعنی روح خدا در کالبد زمان را به محضر ربوبی فراخواند و مردم دلداده را عزادار این عروج ملکوتی نمود. با وجود فقدان جانسوز این رهبر کبیر بار دیگر عنایات خاصه حق شامل مردم شده و با انتصاب رهبری از جنس نور، کشتی انقلاب راه روشن خود را با عزت و صلابت ادامه داد.

در این راستا بسیجیان و آحاد مردم عزیز با گرامیداشت هر ساله سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جهت پاسداشت آرمان های والای خمینی کبیر گام برداشته و همواره با حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با آن مراد سفر کرده تجدید پیمان می کنند. لذا بر خود لازم دانستیم از تلاش های مخلصانه شما در برگزاری با شکوه این میثاق ملی تقدیر و تش

کر نموده و برایتان از درگاه پروردگار متعال توفیق روز افزون الهی را آرزومندیم.

نمایش ادامه آرشیو