در دیدار با رئیس اداره آبفا مطرح شد: پیگیری رفع مشکلات و چالشهای زیست محیطی شهر گلستان

سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵

با حضور رئیس اداره آب و فاضلاب بخش گلستان مشکلات مربوط به حفاری های بی رویه و چالشهای زیست محیطی در سالن جلسات شورای شهر گلستان بررسی گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ عبدی رئیس اداره آب و فاضلاب بخش گلستان با حضور در شورای اسلامی شهر گلستان ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع خود، به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص مشکلات مربوط به اداره مذکور و چالشهای زیست محیطی پاسخ داد.

بر اساس این گزارش در این جلسه که نجفی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان بهارستان و مهندس کاویانی شهردار گلستان نیز حضور داشتند، اظهار امیدواری شد تا با تعامل شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره آبفا و سایر دستگاههای اجرایی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با شتاب بیشتری انجام گیرد.

شهردار گلستان در این نشست اظهار داشت: فرسودگی شبکه آبرسانی شهر علاوه بر هدر رفت آب، باعث حفارهای بی رویه ای در معابر می شود که به آسفالت آسیب جدی می زند که لازم است نسبت به تعویض شیکه های فرسوده اقدام لازم صورت پذیرد.

مهندس کاویانی افزود: انتظار می رود اداره آبفا در نقاطی که قصد حفاری دارد با تعامل شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد تا شهرداری بتواند معابر مسیر حفاری را ترمیم و آسفالت نماید.

وی دامه داد: مجموعه مدیریت شهری در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان آماده هر گونه تعامل و همکاری با ادارات خدمات رسان همچون آبفا می باشد و در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به دنبال انجام و ارائه عملکرد بهتر با هزینه کمتر توزیع آب شرب سالم، جلوگیری از قطع مکرر آب، ارائه راهکاری لازم جهت تصفیه پساب های شهری و نحوه مشارکت مردم در اجرای این اقدامات از دیگر مسائلی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایش ادامه آرشیو