شهردار گلستان: حفاری های بی رویه دغدغه جدی شهرداری در آسفالت معابر است

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان در بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای سطح شهر و آسفالت معابر اظهار داشت: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه پیگیری شده و بهسازی معابر اصلی به عنوان یک اولویت کاری در سطح شهر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه علی رغم اقدامات مطلوبی که در سال جاری در این زمینه صورت گرفته است  ولی کماکان حفاریهای بی رویه دغدغه شهرداری می باشد، افزود: شهرداری گلستان قبل از آسفالت هر معبری مکاتبات لازم را با اداره آبفا انجام می دهد ولی متأسفانه بعد از آسفالت به خاطر فرسودگی شبکه های آبرسانی، حفاری صورت می گیرد که جلوگیری از این معضل نیازمند همکاری ادارات خدمات رسان قبل از روکش آسفالت است.

وی اظهار امیدواری نمود: اجرای طرح فراگیر آسفالت در شهر گلستان با هدف بهبود کیفیت معابر و بهبود مسائل بهداشتی و معضلات زیست محیطی در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر و توزیع یکسان امکانات در سطح شهر همچنان ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است تا کنون معابر زیادی همچون کوچه های کوثر، مدنی، شاهد، اتحاد 2، میدان آزادگان، بن بست سعدی، بوستان 10 تا 14 و ...(قلعه میر)، کوچه های شکوفه (فلکه دوم گلستان) کوچه الهیاری، سردار جنگل، طوماری، بن بست نسترن سوم و ... (24 متری شهید چمران) خیابان بهارستان و کوچه های بهارستان 1 تا 6 (بلوار شهید سلمانی)، 10 متری سوم، 10 متری اول غربی، خیابان باهنر (سی متری شهید ستاری) و ... آسفالت گردیده است.

 

نمایش ادامه آرشیو