تقدیر مهندس کاویانی شهردار گلستان از فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دیدار صمیمانه مهندس کاویانی شهردار گلستان با سرهنگ عبدالملکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان به همراه معاونین فنی و عمرانی و خدمات شهری برگزار شد.

در این دیدار شهردار گلستان ضمن اعلام آمادگی شهرداری در تعامل دوسویه شهرداری و نیروی انتظامی اظهار داشت: با توجه به این که ما دارای هدف مشترکی هستیم و آن ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، تعامل مجموعه ادارات خدمات رسان را در دستور کار خود قرار داده ایم و تاکنون نتایج خیلی خوبی بدست آورده ایم و امیدواریم این تعامل، همراهی و همکاری بین شهرداری و نیروی انتظامی بیش از پیش افزایش یابد.

مهندس کاویانی در این دیدار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه چنانچه جامعه ای امنیت نداشته باشد، هیچ کار سازمان یافته ای در جهت پیشرفت و ارتقای آن کشور تضمین نخواهد شد، خاطر نشان ساخت: آرمش و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی های نیروهای مسلح کشور بویژه نیروی انتظامی است که علی رغم تمام هجمه ها و تبلیغات سوءعلیه ایران اسلامی ، قاطعانه در مقابل هر نوع توطئه ای ایستاده اند .

وی با بیان اینکه در صورت عدم وجود امنیت کارهای رفاهی و خدماتی نیز مثمر ثمر نخواهد بود ، افزود: بطور مثال اگر شهرداری اقدام به احداث پارک بانوان نماید و در آن محل امنیت وجود نداشته باشد هزینه های انجام شده فایده ای برای مردم نخواهد داشت.

شهردار گلستان در ادامه با اشاره به وضعیت درآمدی شهرداری گفت: علی رغم اینکه با توجه به رکود اقتصادی فعلی در بین مردم، وضعیت درآمد مطلوب نیست ، شهرداری گلستان اقدام به تکمیل و تعریف چندین پروژه عمرانی همچون تکمیل فاز آخر رودخانه شادچای شامل تفرجگاه و زمین ورزشی و ... ، سالنهای ورزشی ، ایستگاههای آتش نشانی، استخر و ... نموده است.

در پایان این دیدار از زحمات سرهنگ عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تجلیل به عمل آمد.

نمایش ادامه آرشیو