مشارکت شهروندان، جلب اعتماد و مشارکت بخش خصوصی 3 گام مهم برای تحقق درآمدهای شهرداری

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

معاون اداری و مالی شهرداری مشارکت شهروندان، جلب اعتماد و مشارکت بخش خصوصی را گامی مهم در اصلاح ساختار درآمدی شهرداری و «تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ محمد بهمنی معاون اداری و مالی شهرداری گلستان اظهار داشت: شهرداری گلستان  در راستای اصلاح ساختار درآمدی خود، جلب اعتماد و مشاركت بخش خصوصي در پروژه هاي شهري و مشاركت شهروندان را در اهم برنامه های کاری خود قرار داده است.

وی خاطر نشان ساخت: حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصی و بهره گيري از توان این بخش به منظور سرمايه گذاري در زمينه هاي رفاهي و فرهنگي جهت جلوگيري از هزينه شدن درآمدهاي شهرداري در اين بخش ها و همچنين درآمدزايي در زمان بهره برداري طرحهاي مورد نظر را از دیگر اهداف این موضوع برشمرد.

وی از تلاش شهرداری جهت ایجاد منابع جديد درآمد پايدار به جاي مواردي مانند فروش تراكم و حذف پاركينگ و جريمه هاي كميسيون ماده صد خبر داد و بیان کرد: واگذاري بخشي از وظايف به بخش خصوصي (برون سپاری)، پيگيري ماليات بر ارزش افزوده به منظور افزايش سهم شهرداري از عوايد آن، تلاش براي وصول درآمد هاي معوق و مستمر و قانوني شهرداري و مديريت هزينه از اهم برنامه های شهرداری در زمینه اصلاح ساختار درآمدی شهرداری می باشد.

معاون اداری و مالی شهرداری گلستان فلسفه اصلی وجود این معاونت را رضایت بیشتر کارکنان، افزایش انگیزه برای خدمت بیشتر به مردم، ایجاد همبستگی بیشتر بین مدیران و کارکنان و افزایش سلامت اداری برشمرد و تصریح کرد: طی سالهای گذشته قدم‌های لازم برای جلب رضایت کارکنان در حوزه معیشتی برداشته شده و در این دوره باید نتیجه اقدامات گذشته را شاهد باشیم.

بهمنی در پایان از مدیران و کارکنان شهرداری خواست تکریم ارباب رجوع را مد نظر قرار داده، تمام توان خود را برای انجام خدمت به مردم بکار گیرند و خود را خدمتگزار مردم بدانند.

 

نمایش ادامه آرشیو