شهردار گلستان خبر داد: ساخت مجموعه ورزشی ولایت با 20 میلیارد اعتبار در شهر گلستان

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران؛ بهروز کاویانی ظهر امروز در جمع کارکنان این شهرداری طی سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم همگی بتوانیم از این ماه عزیز و پربرکت حداکثر استفاده و بهره‌برداری را داشته باشیم و باید بیش از گذشته و ماه‌های دیگر به معنویات توجه داشته باشیم.

شهردار گلستان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم با تمام قدرت و دقت از سوی شهرداری در ماه مبارک رمضان ادامه دارد، بیان کرد: لکه‌گیری معابر در سطح شهر بر اساس اولویت‌ بندی‌ها و نیازمندی‌هایی که در مناطق مختلف شهر احساس می‌شد هم‌اکنون در حال انجام است.

وی تأکید کرد: شهرداری اهتمام جدی برای خدمت به مردم و افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات را در دستور کار دارد.

کاویانی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نباید از اجرای برنامه‌های فرهنگی کوتاهی شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم‌ معنوی در این ماه ضروری است و باید قدردان این ماه عزیز و پربرکت باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت درمانگاه توسط شهرداری گلستان گفت: ساخت درمانگاه برای کارکنان شهرداری گلستان و سایر شهروندان در دستور کار جدی مدیریت شهری است و مسؤولان مربوطه با طور جدی پیگیری به اتمام رساندن آن هستند.

شهردار گلستان افزایش رفاه کارکنان را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: تکریم ارباب و رجوع باید مورد تأکید تک تک کارکنان و کارکنان شهرداری قرار بگیرد، چراکه مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت به آنها وظیفه ماست و باید این مسؤولیت سنگینی را که بر دوش ما قرار دارد به نحو احسن انجام دهیم.

کاویانی بهبود فضای سبز و افزایش امکانات ورزشی را یکی دیگر از اولویت‌های شهرداری گلستان عنوان کرد و گفت: ساخت مجموعه ورزشی ولایت در دستور کار مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: فاز نخست مجموعه ورزشی ولایت با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان آغاز شده و عملیات عمرانی آن با دقت و سرعت در حال انجام است.

شهردار گلستان تأکید کرد: عملیات عمرانی ساخت ورزشگاه ولایت تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز دوم آن هم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان اجرا خواهد شد.

کاویانی در پایان متذکر شد: با اهتمام جدی که در شهرداری گلستان وجود دارد این پروژه مهم ورزشی که برای شهروندان و به خصوص نوجوانان و جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نمایش ادامه آرشیو