آغبالی خبر داد: گامهای پایانی ساماندهی رودخانه شادچای

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

معاون فنی و عمرانی: پروژه رودخانه شادچای  همین تا پایان سال جاری تکیل می گردد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری گلستان از تکمیل قریب الوقوع پروژه ساماندهی رودخانه شادچای خبر داد و گفت: طراحی های ما به این شکل است که حاشیه این رودخانه به فضای سبزی وسیع و مناسب برای استفاده عموم شهروندان تبدیل شود که روند انجام این کار نیز آغاز شده و در فازهای مختلف پیش می رود.

آغبالی اضافه کرد: در پروژه ساماندهی حاشیه این رودخانه، علاوه بر فضای سبز، یک باب کتابخانه، غرفه های فرهنگی کاربردی و همچنین یک زمین فوتبال چمن مصنوعی پیش ینی شده است که عملیات احداث این بخش نیز به تدریج انجام می شود.

معاون شهرداری گلستان با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای تسریع در اتمام این پروژه ها گفت: همه تلاش ما این است که تا پایان بهار سال آینده پروژه فضای سبز و ساماندهی حاشیه این رودخانه نیز به اتمام برسد تا شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: شهرداری در طول سال جاری اولویت اصلی خود را بر تکمیل پروژه های نیمه کاره قرار داده است و همه سعی ما این است که با فراهم کردن شرایط مساعد، همه پروژه های جاری را همین امسال به پایان برسانیم.

او اضافه کرد فقط بهره برداری از برخی پروژه ها که حجم عملیاتی آنها زیاد است می ماند برای سه ماهه نخست سال آینده که تعداد این پروژه ها انگشت شمار است.

نمایش ادامه آرشیو