علیرضا شعبانلو خبر داد؛ جمع آوری روزانه 150 تا 200 تن زباله از سطح شهر

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

شعبانلو؛ روزانه 200 تن زباله از سطح شهر گلستان جمع آوری می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری گلستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در تشریح عملکرد واحدهای متبوع این حوزه، از جمع آوری روزانه 150 تا 200 تن از سطح شهر خبر داد و گفت: جمع آوری زباله از یک تا دو نوبت و در بعضی مناطق 3 نوبت انجام می شود و فقط هزینه حمل هر تن زباله از مرکز زباله تا دفن آن 12 هزار و پانصد تومان برای شهرداری هزینه دارد و همکاری شهروندان محترم در این خصوص در راستای کاهش تولید زباله و تفکیک پسماندهای قابل بازیافت از زباله، می تواندکمک زیادی در کاهش هزینه ها داشته باشد.

علیرضا شعبانلو به افزایش سطل های زباله در سطح شهر اشاره و عنوان کرد: در سال جاری 180 عدد سطل زباله جدید خریداری و 350 سطل نیز بازسازی و تعمیر شده است.

وی به رنگ آمیزی 12 هزار متر طول جداول سطح شهر توسط زیباسازی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این رنگ آمیزی و طراحی سه بعدی دیوارهای سطح شهر در حال اجرا است.

شعبانلو نصب تابلو در ورودی معابر را از دیگر اقدامات زیباسازی بر شمرد و خاطر نشان کرد: بیش از 130 تابلو ورودی معابر نصب گردید و بر حسب نیاز در دیگر معابر نیز نصب خواهد شد.

رنگ آمیزی کلیه سرعت گیرها و خط کشی محوری معابر اصلی از اقدامات ترافیکی حوزه خدمات شهری بود که شعبانلو در تشریح عملکرد حوزه ترافیک با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک به آن اشاره کرد.

طبق  گفته معاون خدمات شهری گلستان، توزیع 500 اخطار و پلمپ 50 مورد صنفی مزاحم، جمع آوری بیش از 10 هزار تن نخاله ساختمانی، 1000 مورد رفع آب گرفتگی کانال های روباز و روبسته، اضافه کردن پمپ های مکنده آب های سطحی و فاضلاب، لایروبی رودخانه شادچای در 3 نوبت و روشنایی معابر از دیگر اقدامات مهم این معاونت می باشد.

نمایش ادامه آرشیو