شعار « هر شهروند، یک شهردار » در شهر گلستان تحقق یافته است

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری، به تشریح برنامه های سال 95 پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: با تصمیم جدی و قاطع در این مورد با جدیت از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری شده و در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز طبق قانون عمل می کنیم.

در این مراسم که مدیر کل بازرسی استانداری تهران نیز حضور داشت، شهردار گلستان گفت: از دیگر مواردی که در مدت کوتاه سپری شده مدیریت بنده انجام گردیده، جلوگیری از بی نظمی های ناشی از عدم ثبات مدیریتی بود که در تلاش هستیم بیش از پیش در این امر گامهای موثری برداریم .

مهندس کاویانی با اشاره به اهمیت افکار عمومی و نظرات شهروندان، خاطر نشان ساخت: مهمترین شعار بنده در ابتدای ورود به شهرداری، «هر شهروند، یک شهردار»  بود و در این زمینه فرمهای مختلف نظر سنجی و ارتباط با مردم طراحی و در اختیار شهروندان قرار دادیم که بعد از گذشت 5 ماه حاکی از رضایت نسبی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری است و ما بیشتر کارها و برنامه های خود را با درخواست های شهروندان تطبیق داده و علاوه بر آن به تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رسیدگی به مشکلات مردم تاکید داریم.

وی در ادامه با اشاره به بودجه 1395 شهرداری، عنوان کرد: 56 درصد بودجه 106 میلیاردی شهرداری که به تصویب شورای محترم شهر نیز رسیده است به کارهای عمرانی اختصاص یافته و پروژه های مهمی همچون استخر قلعه میر، ایستگاههای شماره 4 و 5 آتش نشانی، مجموعه ورزشی ولایت، درمانگاه شهرداری، سرای محله، کتابخانه اتمام پروژه  شادچای، تسطیح و آسفالت معابر، پیاده رو سازی، بوستان بانوان و ... در سال جاری اجرا خواهد شد.

شهردار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت بازرسی، گفت: بازرسی چشم و گوش شهرداری و بازوی توانمند شهردار است اما باید این نکته را در نظر داشت که پیشگیری بهتر از درمان است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا از وقوع خطا یا جرم جلوگیری نمائیم.

نمایش ادامه آرشیو