شهردار گلستان: سرانه های آتش نشانی شهر گلستان به استانداردها نزدیک می شود

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵

مهندس کاویانی با توجه به سرانه های  آتش نشانی شهر گلستان گفت: بر اساس استانداردهای جهانی در هر شهر به ازای هر 50 هزار نفر می بایست یک ایستگاه آتش نشانی ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان در همین رابطه یادآوری کرد: شهر گلستان سه ایستگاه در منطقه کوی گلستان، شهرک سبزدشت و شهرک قلعه میر دارد و هم اکنون دو ایستگاه آتش نشانی جدید در منطقه گلستان و شهرک امام حسین(ع) در حال احداث است.

کاویانی ادامه داد: این موضوع در حالی مطرح می شود که تا پایان سال جاری این دو ایستگاه جدید مورد بهره برداری قرار می گیرند که با این حساب شهر گلستان صاحب 5 ایستگاه  آتش نشانی می شود.

وی توضیح داد: شهر گلستان هم اکنون 300 هزار نفر جمعیت دارد، به طوری که اگر یک ایستگاه دیگر در این منطقه احداث کنیم دیگر می توان گفت تقریباً مشکلی در کمبود ایستگاه های آتش نشانی نداریم.

مدیریت شهری شهر گلستان با بیان این که تجهیزات موردنیاز دو ایستگاه آتش نشانی در حال ساخت خریداری شده است، افزود: پس از تکمیل آشیانه آتش نشانی، بدون اتلاف وقت تجهیزات موردنیاز را در این ایستگاه ها جانمایی و اقدام به راه اندازی آنها می کنیم.

ایشان خاطر نشان ساخت: دو دستگاه خودروی ایسوزو صفر کیلومتر به همراه لوازم موردنیاز اطفای حریق این دو خودرو هم اکنون خریداری شده است.

نمایش ادامه آرشیو