افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرداری گلستان در هفته دولت / توجه به پروژه های در حال اجرا شهرداری

پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱

 شهردار گلستان اظهار کرد: مدیریت شهری همزمان با هفته دولت، پروژه‌های عمرانی مختلفی را در مناطق سطح شهر گلستان برای افتتاح و بهره برداری دربرنامه های خود دارد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان؛ دکتر سید محمد میرزمانی در این خصوص یادآور شد: فاز اول روشنایی پارک جنگلی گلستان، زمین چمن مصنوعی اتحاد محله سبزدشت، زمین چمن مصنوعی سلامت محله قلعه میر، پروژه پایش تصویری، احداث خط لوله هدایت آبهای سطحی در خیابان امام زاده قاسم، زمین چمن تندرستی کوی گلستان، زمین چمن مصنوعی تعاون بهارستان هفتم واقع در محله 24 متری فرهنگیان و سرای محله مهر ساختمان جانباز شهید داود پژوهی و مجموعه ورزشی تفریحی قهرمان ساز محله سبز دشت از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری گلستان در هفته دولت هستند.

 دکتر میرزمانی گفت: یکی از پروژه‌های دیگر ورزشی فرهنگی، مجموعه فرهنگی  و ورزشی المپیک(استخر) محله قلعه میر است که متاسفانه چند سالی هست که با توجه به مشکلات ساختاری قابل استفاده نبوده که بحمداله در چند ماه گذشته با همکاری شورای شهر تجهیز و تکمیل گردید تا در اختیار مردم فهیم شهر قرار گیرد.

 شهردار گلستان تصریح کرد: در حوزه توسعه زیرساخت‌های شهری، احداث کانال دفع آب‌های سطحی محله های مختلف شهر گلستان در هفته دولت نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

 وی یادآور شد: آسفالت‌ریزی در سطح مناطق و خیابان‌های اصلی شهر در سال جاری از پروژه‌های دیگر شهرداری در حوزه آسفالت است.

 مدیریت شهری گلستان افزود: ده‌ها پروژه کوچک دیگر بر حسب نیازهای شهروندان در سطح مناطق و محلات گلستان در حال  انجام میباشد  تا با این مهم بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم شریف گلستانی را رفع کنیم.

 ایشان با بیان اینکه  بهره‌برداری از پروژه‌ها باید به محض اتمام آن انجام شود، اضافه کرد: توجه به مسایل شهری در ماه‌های اخیر برای ما فرصتی خلق کرد که علاوه بر شناخت و دقت در زوایای شهر، هدف گذاری ناظر در دو تحول، صورت گیرد؛ نخستین تحول در بخش سخت و کالبدی شهر که با اجرای پروژه های شهری در پی آن هستیم، دومین تحول در حوزه نرم و زیست شهری که بر اساس آن مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار شهرداری قرار دادیم.

 شهردار گلستان در پایان عنوان کرد: سعی کردیم بدون هیاهو زمینه نشستن لبخند بر لبان مردم فراهم و گره از زندگی آن‌ها باز شود؛ اساس حرکتمان را بر همدلی و تعامل با شورای اسلامی شهر، آغاز کردیم و بر مشارکت مردم و مجموعه‌های مختلف تکیه زدیم.

 

نمایش ادامه آرشیو