شهرداری گلستان به استقبال بهار رفت / آماده باش کلیه واحدهای شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰

معمولا در پایان هرسال، مدیریت شهری  برنامه عملیاتی منسجمی را در قالب طرح استقبال از بهار برای ساماندهی اوضاع شهر در دستور کار خود قرار می دهد به همین منظور امسال نیز باهدف ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و تقسیم امور کارها در بین مسئولان هریک از حوزه های شهر ،شهرداری گلستان عملا به  استقبال بهاررفت.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مدیریت شهری گلستان با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به ساکنین بویژه در ایام سال نو گفت : شهرداری گلستان در ایام فرا رسیدن سال نو برنامه عملیاتی منسجمی را در قالب طرح استقبال از بهار برای ساماندهی اوضاع شهر در دستور کار خود قرار می دهد به همین منظور امسال نیز باهدف ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و تقسیم امور کارها در بین مسئولان هریک از حوزه های شهر اقداماتی صورت گرفته است.

دکتر سید محمد میرزمانی در حاشیه بازدید ۳ ساعته خود به همراه معاونین مربوطه از سطح شهر اظهار داشت : اولویت بندی برنامه ها و ارائه برنامه های پیشنهادی برای ارتقای عملکرد مدیریت شهرداری به شهروندان از مهمترین موضوعاتی است که از امروز به مرحله اجرایی درآمده است.  

شهردار گلستان خاطرنشان کرد: برنامه های اعضای ستاد استقبال از بهار در دو بخش تعریف شده است که بخش اول شامل تکمیل پروژه های در دست اجرا، نظافت و رنگ آمیزی و شستشو و ساماندهی المان ها و معابر و... است و بخش دوم شامل پیش بینی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات رفاهی، ترافیکی و... به مسافران نوروزی است.

دکتر میرزمانی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: اعضای ستاد استقبال از بهار علاوه بر اجرای برنامه های تعریف شده در حوزه اختیاراتشان ملزم به خدمت رسانی به مطالبات شهروندان در حوزه نظافت و شستشوی معابر و رنگ آمیزی مبلمان شهری و... هستند تا در پایان سال بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهر و شهروندان ارائه دهیم.

نمایش ادامه آرشیو