فجر گلستان / خبرهای خوش دکتر قاسمیان شهرداری گلستان برای شهروندان

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شهرداری گلستان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های زیادی را تدوین کرده است تا بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی  و امام خمینی(ره) ادا نماید.

مدیریت شهری گلستان در این خصوص گفت: بر کسـی پوشـیده نیسـت شـهرداری ها بیشـترین خدمـات عمرانـی، رفاهـی، فرهنگـی، اجتماعـی، ورزشـی و ... را بـه شـهروندان در جهـت رفـاه آسـایش بـه ارمغـان می آورنـد که جزو ساختار توسعه ای و مشارکتی کشور محسوب می شود و یکی از ضرورتهای نظام اجتماعی است که الزاماً با ساختار که تنها از طریق مداخله مردم امکان پذیر است، نمایان می گردد.

شهرداری زمانی در رسیدن به اهداف خود و حفظ تعادل بین نیازهای حال و آینده موفق خواهد شد که شهروندان از عملکرد آن رضایت کامل داشته باشند.

سرلوحه اقدامات شهرداری گلستان رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع می باشد و در این راستا گامهایی را با اجرای پروژه های مهم عمرانی برداشته است.

دکتر قاسمیان شهردار گلستان در گفتگو با روابط عمومی شهرداری، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد شهرداری به تشریح پروژه های قابل افتتاح و در دست اجرا پرداخت.

وی در تشریح پروژه های عمرانی شهرداری گلستان افزود: شهرداری با تلاشهای شبانه روزی و حمایت و پیگیری های شورای محترم اسلامی شهر گلستان بر خدمت صادقانه بر مردم شریف شهر گلستان کمر همت بسته است که در همین راستا همزمان با ایام الله دهه فجر چندین پروژه مهم عمرانی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

پروژه سرای محله شهرداری گلستان با اعتبار 55 میلیارد ریال این پروژه مهم در دو طبقه به متراژ 1550 متر مربع و اعتبار بیش از 55 میلیارد ریال با هدف افزایش مشارکت مردمی از طریق به کارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مادی، معنوی و استفاده از امکانات محلات و تطابق هر چه بیشتر تصمیمات با اجرای برنامه‌ها فرهنگی و اجتماعی شهرداری همراه با خواسته‌ها و مطالبات اصلی و مهم مردم راه اندازی می شود.

شهردار گلستان با اشاره به اینکه اولین خانه کشتی که توسط شهرداری احداث شده است با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال برای نخستین بار، شهر گلستان صاحب مجموعه ورزشی (خانه کشتی ) شد، یادآور شد: استعدادهای خوب کشتی در گلستان و وجود قهرمانان کشوری و جهانی در کشتی در شهرستان؛ لزوم داشتن این مکان را بیشتر کرده بود، تا هرچه زودتر کار ساخت آن را تمام کنیم.

سومین افتتاحیه ایام الله مبارک فجر پروژه احداث ساختمان سپاه حضرت علی اکبر (ع) شهر گلستان با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال و مساحت 3 هزار متر مربعی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان است مورد بهره برداری قرار می گیرد تا هرچه بهتر نظم و امنیت محله ها مختلف شهر گلستان به صورت شبانه روزی با احداث این ساختمان فراهم شود.

وی در ادامه مشکلات ترافیکی جاده ساوه را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: شهرداری در راستای روان سازی تردد این جاده و کاهش بار ترافیکی آن، پروژه تعریض و برداشت لاین کندرو را که  8 هزار متر مربع مساحت دارد، با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال بازگشایی نمود تا بخشی دیگر از بار ترافیکی پر تردد ترین جاده جنوب غرب استان تهران کاسته شود.

پروژه هدایت آبهای سطحی در چهار فاز با بودجه ۴۸ میلیارد تومانی به طول ۶ هزار و ۴۵۰ متر آغاز شده و مراحل نهایی آن در دست اجراست.

مدیریت شهری گلستان در این راستان خاطر نشان ساخت: فاز قابل افتتاح در دهه مبارک فجر به طول 700 متر واقع در خیابان آزادگان شهرک قلعه میر با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال اجرایی گردید.

شایان ذکر است: مسیر اجرای حفاری تونل و لوله گذاری در فاز اول از میدان سعدی آغاز شده و امتداد آن به خیابان ۳۰ متری بهارستان، خیابان سی متری مینا، خیابان چمران و در نهایت به رودخانه شادچای امتداد می‌یابد، فاز دوم این پروژه از خیابان هفده شهریور شروع و به مسیر خیابان ۱۲ متری رجایی ۱۵ متری ریه و خیابان ۲۵متری آزادگان شهرک قلعه میر ادامه پیدا کرده و به رودخانه شادچای می‌پیوندد.

در پایان؛ شهرداری گلستان به رغم مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، پروژه‌های عمرانی متعددی را به مرحله اجرا درآورد تا هدفش را در توسعه عمران شهری و بهبود خدمات به شهروندان را به مرحله اجرا درآورد؛ اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری گلستان باهدف تأمین زیرساخت‌ها، ارتقای کیفی خدمات به شهروندان ادامه دارد.

نمایش ادامه آرشیو