پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر

یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

دکتر قاسمیان شهردار، ابوالفضل مرادی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، طی پیام مشترکی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن پیام به شرح ذیل است.

بسم اله الرحمن الر حیم

۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاريخي امام راحل به كشور؛ بعد از ۱۵سال دوري و تبعيد يك روز تاريخي در كشور ما محسوب مي شود و اين بازگشت مقدمه اي براي حركت بي سابقه مردم و به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي بود كه در قرون اخير بي سابقه بوده است.

ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است.

پس از سال ها حکمرانی طاغوت، سرانجام در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷ ، روزی مهم و تاريخي در این كشور رقم خورد که به عنوان یکی از مهمترین حرکت های مردمی و یکی از تاثیرگزارترین جنبش های سیاسی انقلابی در سراسر دنیا محسوب مي شود.

با کمال احترام و خرسندی بدینوسیله چهل و دومین درخشندگی مهر بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه منور و ملکوتی حضرت صاحب الزمان ( روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)؛ رهبر عالیقدر و عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت حماسه آفرین و انقلابی ایران، خصوصا خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزاده های سرافراز و شهروندان عزیز و ولایتمدار شهر گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

نمایش ادامه آرشیو