هفته همراه با مردم گلستان / مسئولین در کنار شهروندان با عملیات جامع جهادی واقع در محله سبزدشت

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹

طرح برنامه های خدماتی، رفاهی، عمرانی، بهداشتی و ... به جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان با همکاری شهرداری گلستان، فرماندهی مقاومت بسیج و سپاه شهرستان و کلیه دستگاههای اجرای شهرستان بهارستان از تاریخ 99/8/17 تا 22/8/99 در محله سبزدشت گلستان کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان؛ این طرح طی یک هفته اجرایی و سعی می شود با مدیریت جهادی مسئولین، معضلات این محله از طرف شهرداری مرمت خیابانها و کوچه ها با اجرای لکه گیری آسفالت و تعویض جداول فرسوده، اختصاص اتوبوس رایگان برای حمل و نقل مسافران، جمع اوری نخاله های حاشیه کانال سیاب، زیبا سازی و دیوار نویسی، نوسازی سطل های زباله، نظافت و رفت و روب گروهی محله ها، روشنایی پارک فدک، احداث فضای سبز و... که از مهمترین مطالبات شهروندان از شهرداری گلستان است، در این هفته مرتفع گردد.

از دیگر برنامه های جامع جهادی بهارستان اهم از؛ غربالگری کرونا توسط شبکه بهداشت، افتتاح مرکز نیکو کاری توسط کمیته امداد، کمک به محرومین و خانواده های بی سرپرست 400 بسته، تعمیر و مرمت خانه های محرومین  توسط سپاه بهارستان و ... است  گه شهروندان شاهد آن خواهند بود.

این برنامه با حضور دکتر قاسمیان شهردار، ابوالفضل مرادی رئیس شورا و قاسم علیزاده عضو شورای اسلامی شهر گلستان، امام جمعه بخش گلستان، فرمانده بسیج و سپاه بهارستان، شبکه بهداشت، کمیته امداد، اداره برق و دیگر مسئولین شهرداری و شهرستان برگزار شد.

نمایش ادامه آرشیو