پیام تبریک مدیریت شهری به مناسبت میلاد حضرت رسول

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹

دکتر قاسمیان شهردار گلستان، ابوالفضل مرادی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان  در پیامی میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)، سلاله برومندش حضرت امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

امروز، مهم‌ترین نیاز دنیای اسلام، وحدت و همدلی است. ( مقام معظم رهبری )

ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

ای پیام آور نور، ای تجلی رحمت الهی بر جهانیان، وجود مبارکت چون نگینی درخشان بر تارک عالم وجود نور افشانی می کند تا با خُلق عظیم خویش، پیشوای بزرگ هدایت بشریت به آگاهی و حکمت، صلح و دوستی، وحدت و برادری، عدالت و برابری باشی و در مقام قرب و لقای الهی در شب معراج فروغ تجلي هر آنچه جز تو را بسوزاند.

حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم شریف شهر گلستان توفیق داشته باشیم.

نمایش ادامه آرشیو