شهردار گلستان؛ محله به محله با کارعمرانی در کنار مردم هستیم.

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

دکتر قاسمیان در بازدید از پروژه های شهرداری گفت: عمران و آبادانی شهر حق شهروندان است و این امر توسط شهردار گلستان در محلات مختلف گلستان تحقق یافته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس قاسمیان شهردار گلستان در این خصوص  گفت: بیش از 70 درصد درخواست های مردمی در خصوص تعویض جداول فرسوده، زیرسازی و آسفالت معابر محقق وعملیاتی شده است.

دکتر قاسمیان یادآور شد: با اجرای این پروژه ها در کوچه و خیابانهای شهر گلستان از تجمع آبهای روان خودداری شده و مسیر آنها هدایت می گردد و مانع ایجاد مشکل برای عابرین و خودروها خواهد شد.

وی ادامه داد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است و با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، شهرداری با هدف ساماندهی معابر، نهرها و همچنین زیباسازی فضاهای محیطی و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات جدول گذاری معابر را در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری گلستان قرار داده است.

مدیریت شهری گلستان افزود: به درخواست شهروندان شریف گلستانی بیش از 30 کوچه، در 10 روز اخیر جدول گذاری و پیاده رو سازی شده و برخی نیز در حال تکمیل است.

شهردار گلستان در ادامه از پیشرفت مطلوب پروژه هدایت آبهای سطحی خبر داد: این پروژه در راستای جلوگیری از بروز خسارات احتمالی و آبگرفتگی معابر محله الهیه تا سلطان آباد و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به سمت رودخانه شادچای در حال انجام است و تا کنون ۲ فاز از این پروژه زیرساختی به بهره برداری رسیده است و فاز سوم نیز  در مرحله پیشرفت لوله گذلری قرار دارد.

وی در پایان از بازگشایی ورودی قلعه میر تا پایان هفته خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح تعریض ورودی شهرک قلعه میر، با عقب نشینی و تملک برخی از ملک ها، ورودی این محله از بن بست خارج و دولاین خواهد شد و  اقدامات عمرانی، در این ورودی از قبیل؛ اصلاح هندسی، ایجاد بلوار، پباده رو سازی و اجرای جدول گذاری، جابجایی ترانس برق مزاحم و عقب نشینی ملک های توافق شده در این معبر پر تردد است که با آسفالت و لکه گیر به بهره برداری خواهد رسید.

نمایش ادامه آرشیو