تجلیل شهردار گلستان از آزادگان سرافراز دفاع مقدس

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

همزمان با سی امین سالروز بازگشت آزادگان، شهردار گلستان با حضور در منزل سه نفر از آزادگان، ضمن تجلیل از ایشان، آزادگان را باعث مباهات ایران اسلامی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حمید قاسمیان شهردار گلستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین نورپور امام جمعه بخش گلستان و محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان همزمان با سی امین سالروز بازگشت آزادگان سرافراز دفاع مقدس با آقایان نقی رحیمی، محمود سعادت و محمدعلی حاجی بیگی دیدار و با اهدای لوح سپاس از این عزیران تجلیل به عمل آوردند.

شهردار گلستان در این دیدار صمیمانه با اشاره به اینکه اگر صبر، شکیبایی و ارتباط نزدیک شهدا، اسرا و رزمندگان با خداوند نبود، امنیت کنونی در کشور ما حاصل نمی‌شد، گفت: اسرای ما در همه سنین بودند و سخت‌ترین شکنجه‌ها به ایشان تحمیل شد ولی دوران اسارت را با سربلندی و عزت بسیار زیادی سپری کردند و این عنصر ارزشمند از بالاترین تشعشع و درخشانی برخوردار است که این همان خصوصیت‌های آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت است که چون الماس تحت سخت‌ترین شرایط ایستادگی کرده و درخشیدند.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به این عزیزان، بر لزوم خدمتگزاری خالصانه به ایثارگران، جانبازان و آزادگان تاکید و از خداوند متعال برای آزادگان و خانواده معزز شهدا آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت کرد.

 

نمایش ادامه آرشیو