ساماندهی خیابان های 22 بهمن و شهید کاوه به مساحت 19000 متربع توسط شهرداری گلستان

یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

برای اولین بار جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت خیابانهای 22 بهمن و شهید کاوه به مساحت 19200 مترمربع توسط شهرداری گلستان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ ساماندهی معابر سطح شهر گلستان با رویکرد عدالت محوری در محلات مختلف در حال اجراست که باعث شد ساماندهی خیابانهای 22 بهمن، شهید کاوه و شهید کاوه 1 و 2 برای اولین بار انجام شود.

در همین راستا، شهردار گلستان با بیان اینکه 19 پروژه زیرساختی به صورت همزمان در سطح شهر در حال اجراست، گفت: معابر یاد شده باوجود اینکه یک منطقه صنعتی محسوب می شود و کارگاههای مختلف صنعتی و تولیدی را در خود جای داده، تاکنون اقدامی جهت ساماندهی آن صورت نگرفته بود.

حمید قاسمیان اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم مدیریت شهری گلستان در راستای رونق تولید، حمایت از تولیدکنندگان و حفظ و جذب سرمایه گذار به ساماندهی این معابر اقدام نمود.

وی ادامه داد: در این پروژه، 1200 متر جدولگذاری و 19200 مترمربع زیرسازی و آسفالت توسط شهرداری انجام می شود که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در حال انجام است.

قاسمیان در پایان از ساماندهی اکثر معابر توسط شهرداری با درخواست شهروندان و ارزیابی کارشناسان فنی و عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد.

 

نمایش ادامه آرشیو