قدردانی دکتر قاسمیان از تلاشهای کارکنان شهرداری گلستان همزمان با روز شهرداری ها

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹

شهردار گلستان با گرامیداشت ۱۴ تیرماه، روز ملی شهرداری ها، از تلاش های مدیران، کارشناسان و کارکنان شهرداری تشکر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حمید قاسمیان نامگذاری ۱۴ تیر به عنوان روز شهرداری ها را فرصتی برای قدردانی از تلاش افرادی دانست که برای خدمت به مردم و حل مشکل شهروندان سر از پا نشناخته و در تمامی ساعات شبانه روز، آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
شهردار گلستان از عزم جدی مدیریت شهری بر ارتقای امکانات و سرانه های مختلف شهری در شهر پرده برداشت و اظهار امیدواری نمود: با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر، تدبیر مدیران و تلاش کارکنان شهرداری، این شهرداری بر مدار توسعه و پیشرفت مداوم قرار بگیرد.
وی با اشاره به اقدامات حوزه مدیریت شهری در موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا بیان داشت: اهتمام کارکنان ایثارگر شهرداری در کنار جانفشانی کادر درمانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا از اولین ساعات اعلام شیوع این بیماری، موجب شد تا شهرداری گلستان به عنوان نخستین شهر در استان تهران نسبت به تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی اقدام نموده و با اتخاذ برنامه ریزی های لازم در مقابله با این بیماری به دستاوردهای مطلوبی دست یافت که تقدیر استاندار تهران را در پی داشت.
حمید قاسمیان در تشریح اقدامات و برنامه های شهرداری خاطرنشان ساخت: چندین پروژه مهم و زیرساختی هم اکنون در حال اجراست که می توان به احداث خانه تخصصی کشتی، تکمیل کمربندی شمالی، فاز دوم هدایت آبهای سطحی و سرای محله شهرک امام حسین (ع) اشاره کرد.
وی ادامه داد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت نیز چندین پروژه مهم کلنگ زنی می شود که اطلاعات تکمیلی آن با طی روند قانونی به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.
شهردار گلستان در پایان ضمن تشکر از همراهی امام جمعه، فرماندار، بخشدار، دستگاه قضایی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و مراکز آموزشی و اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف عالی حوزه مدیریت شهری گلستان از تلاشهای کارکنان شهرداری قدردانی کرد.

نمایش ادامه آرشیو