نظارت دقیق و نظام مند شهرداری گلستان بر ساخت و سازها

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حمید قاسمیان شهردار گلستان در این جلسه گفت: با توجه به آخرین گزارش وضعیت تخلفات ساختمانی مربوط به سنوات گذشته، بر آن شدیم تا نظارت دقیق و نظام مند را در شهر گلستان اجرایی کنیم و برای کاهش موثر تخلفات باید وحدت رویه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع تخلفات یک اصل است، خاطرنشان ساخت: باید تمرکز ما بر این حوزه بیشتر باشد چرا که با شکل گیری تخلف نمی‌توان اقدام موثری در رفع اثر آن به انجام رساند، لذا تصمیم داریم پرونده های شهرسازی را در حوزه پیشگیری پایش کرده و با اعمال سازوکار انضباطی در مورد متخلفین، کاهش جدی در تخلفات را شاهد باشیم.

شهردار گلستان بر قانون‌مداری و اهتمام ویژه دستگاه‌های ذی‌ربط در برخورد با هرگونه عملیات ساخت‌وساز غیرمجاز تاکید کرد و گفت: واحد کنترل و نظارت شهرداری گلستان با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت‌ و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری ‌کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

قاسمیان در پایان از صاحبان املاک و سازنده ها نیز خواست قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت‌ و ساز به شهرداری و واحد مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.

 

نمایش ادامه آرشیو