تقویت عدالت محوری سرلوحه توزیع پروژه ها و امکانات شهری گلستان

پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حمید قاسمیان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: ایجاد تحول در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی  باید در بین مردم هم ملموس باشد تا بتوانیم با مشارکت شهروندان به سوی شهری توسعه یافته قدم برداریم.

شهردار گلستان یکی دیگر از راهکارهای جذب مشارکت شهروندان را توسعه محله محوری و توزیع عادلانه امکانات و خدمات عنوان کرد و گفت: برقراری عدالت برای توسعه شهری از درخواست‌های مهم و بجای شهروندان است و باید در برنامه های مدیریت شهری به صورت جدی دنبال شود.

وی در ادامه به تشریح پروژ ه های در حال اجرای شهرداری پرداخت و خاطرنشان ساخت: هم اکنون تکمیل پروژه های احداث خانه کشتی، کمربندی شمالی، سرای محله، فاز دوم هدایت آبهای سطحی، محوطه سالن ورزشهای باستانی و پهلوانی پوریای ولی و آسفالت گسترده معابر در محلات مختلف با رویکرد عدالت محوری در حال اجراست.

دکتر قاسمیان در پایان به لزوم جذب سرمایه گذار  گریزی زد و گفت: شهر گلستان به دلیل پتانسیلهای بالای جمعیتی و موقعیت سوق الجیشی و قرار گرفتن در بین بزرگراههای تهران- قم و تهران- ساوه و عبور جاده ترانزیتی تهران- ساوه از وسط این شهر، بستر مناسبی برای جذب سرمایه های بخش خصوصی است که علاوه بر ایجاد درآمد پایدار و پویا برای شهرداری، در توسعه متوازن شهر و انتفاع مردم از این امر موثر خواهد بود.

نمایش ادامه آرشیو