توسعه مسیرهای مواصلاتی با هدف کاهش ترافیک شهر گلستان

یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

با احداث کمربندی شمالی علاوه بر رفع دغدغه شهروندان و مدیریت شهری، حجم چشمگیری از ترافیک معابر سطح شهر بویژه جاده ساوه کاسته می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر قاسمیان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی عنوان کرد: احداث کمربندی شمالی شهر گلستان یکی از طرح های شاخص ترافیکی مدیریت شهری است که به طول 3 کیلومتر از خیابان امیرکبیر تا جاده شهریار در دست اجرا و تکمیل است.
شهردار گلستان ادامه داد: این پروژه با هدف تسهیل در دسترسی محلی شهروندان ساکن در محلات سلطان آباد، باغ مهندس، الهیه، و خیابان های امیرکبیر و 22 بهمن در دست تکمیل است که علاوه بر موارد یاد شده حجم زیادی از تردد خودروها از جاده ساوه به این کمربندی منتقل خواهد شد تا شاهد کاهش چشمگیر ترافیک این مسیر مواصلاتی و ترانزیتی باشیم.
وی افزود: تاکنون 31 میلیارد ریال جهت تکمیل این پروژه هزینه شده و در بودجه سال جاری نیز اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال تخصیص یافته است که بخش اعظمی از این پروژه در سال جاری تکمیل می گردد.
ساماندهی معابر شهری نیز از دیگر مطالبی بود که شهردار گلستان با اشاره به آن گفت: هم اکنون زیرسازی و آسفالت گسترده معابر در دست اجراست و کوچه هایی مانند گل نرگس یک تا شش، سعدی یکم، تختی 5، ارم، شهید طالبی، ارغوان چهارم، میدان فاطمیه تا مجید ممی نژاد، حضرت رقیه (س) و... در یک هفته سامان یافته است.

نمایش ادامه آرشیو