رضایتمندی مردم در اجرای تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار همه مسئولین شهرداری قرار گیرد

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

اولین جلسه هم اندیشی شهردار جدید گلستان با معاونین، مدیران و مسئولین واحدهای شهرداری در سالن جلسات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ این جلسه به ریاست دکتر قاسمیان شهردار جدید گلستان و با حضور شهرداران نواحی، مسئولین واحد ها و مدیران عامل سازمانهای تابعه برگزار گردید.
دکتر قاسمیان در این جلسه یادآور شد: داشتن روحیه خلاقیت و نوآوری در کار میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات شهری باشد و  همه برای از بین بردن نگرانی شهروندان و رسیدن به موفقیت و رضایت همشهریان، حرکت هدفمند و با برنامه سرلوحه اقدامات همه مسئولین شهرداری قرار گیرد.
وی افزود: به دنبال يک ساختار موفق در محيطي امن، آرام و بدون تنش در شهرداري هستیم  و به همين سمت و سو خواهيم رفت، چرا که معتقدم خدمت بيشتر به مردم لازمه اش اين است که پرسنل آرامش خاطر داشته باشند و بايک ارتباط صميمي و دو سويه  و با رعايت حفظ کرامت کارکنان و شخصيت ارباب رجوع و مردم به يک سيستم پويا و فعال تبديل خواهيم شد.
شهردار گلستان در پایان جلسه اظهار امیدواری کرد با هم اندیشی و همکاری و تعامل بین بخش های مختلف شهرداری انشاا... بتوانیم شهری در خور شان شهروندان فهیم و شریف گلستان داشته باشیم.
در ادامه این جلسه مسئولین واحدهای مختلف شهرداری ضمن بیان نظرات و دیدگاههای خود جهت پیشبرد بهتر امور جهت جلب رضایت شهروندان، مشکلات مربوط به واحد خود در این امر به شهردار گلستان بازگو کردند.

نمایش ادامه آرشیو