پیگیری رفع مشکلات و چالشهای زیست محیطی شهر گلستان در دیدار با رئیس اداره آبفا

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ رضازاده رئیس اداره آب و فاضلاب بخش گلستان با حضور در شورای اسلامی شهر گلستان با ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع خود، به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص مشکلات شهروندان در اداره مذکور و چالشهای زیست محیطی پاسخ داد.

در این جلسه که کورش خالقی سرپرست شهرداری نیز حضور داشت، اظهار امیدواری شد تا با تعامل شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره آبفا و سایر دستگاههای اجرایی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با شتاب بیشتری انجام گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر در این نشست اظهار داشت: فرسودگی شبکه آبرسانی شهر علاوه بر هدر رفت آب، باعث حفارهای بی رویه ای در معابر می شود که به آسفالت آسیب جدی می زند و لازم است نسبت به تعویض شیکه های فرسوده اقدام لازم صورت پذیرد.

محسن بیگدلی افزود: انتظار می رود اداره آبفا در نقاطی که قصد حفاری دارد با تعامل شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد تا شهرداری بتواند معابر مسیر حفاری را ترمیم و آسفالت نماید.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان آماده هرگونه تعامل و همکاری با ادارات خدمات رسان همچون آبفا می باشد و به دنبال انجام و ارائه عملکرد بهتر با توزیع آب شرب سالم، جلوگیری از قطع مکرر آب، ارائه راهکارهای لازم جهت تصفیه پساب های شهری و نحوه مشارکت مردم در اجرای این اقدامات می باشد.

 

نمایش ادامه آرشیو