پاسخگویی و پیگیری مطالبات شهروندان توسط سرپرست شهرداری گلستان در سومین جلسه ملاقات عمومی

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

سومین جلسه ملاقات عمومی کورش خالقی سرپرست شهرداری گلستان در راستای، تکریم ارباب رجوع، نهضت پاسخگوئی و جلب رضایت شهروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ خالقی در این جلسه با اشاره به ضرورت پاسخگویی به مطالبات بحق مردم، تصریح کرد: خدمت شایسته در گرو پاسخگویی شایسته و مناسب به درخواست هایِ مردم در حوزه های مختلف است و این امر از اولویت های کاری شهرداری گلستان می باشد.

سرپرست شهرداری گلستان افزود: تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند اما باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیریت شهری جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا فرصتی برای دیدار چهره به چهره با شهروندان فراهم شود که در این دیدارها درصورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در زمینه صدور جواز ساخت، درآمد، تقسیط و... در پروسه زمانی کوتاه تری انجام می شود.

در این جلسه که به صورت مستمر در روزهای سه شنبه هر هفته با أخذ وقت قبلی از اداره روابط عمومی شهرداری  برگزار می شود به مشکلات 20 نفر از شهروندان رسیدگی شد.

 

نمایش ادامه آرشیو