صرفه جویی 5 میلیارد و 200 میلیون ریالی شهرداری گلستان در تعمیر خودروهای حمل زباله

یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

سرپرست شهرداری گلستان از تحقق اتکا به توانمندی نیروهای متخصص داخلی شهرداری در تعمیر و بازسازی کامل ناوگان موتوری پرده برداشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی گفت: در راستای بهبود وضعیت ناوگان موتوری شهرداری و ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان، خودروهاي ناوگان خدمات شهري توسط كاركنان پرتلاش واحدخدمات موتوري مورد بازسازي و تعميرات اساسي قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سه دستگاه خودرو ایسوزو پرسی حمل زباله بدلیل خرابی پاکت و پارویی عقب قابل استفاده نبود که طی استعلام مشخص شد هزینه تعمیر آنها در خارج از مجموعه، بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون ریال می شود، خاطر نشان ساخت: نیروهای متخصص و توانمند واحد خدمات موتوری با هدف صرفه جویی در هزینه ها و نگهداشت بیت المال نسبت به تعمیر خودروهای یادشده اقدام نمودند که این مبلغ به 200 میلیون ریال تقلیل یافت.
سرپرست شهرداری گلستان افزود: در راستای تحقق شعار «جهش تولید» در سال 1399 که بر پایه اقدام عملی کار و کارگر انجام می شود بازسازی تمامی خودروها توسط نیروهای داخلی در دستور کار قرار دارد و تا تعمیر اساسی و راه اندازی كامل آنها ادامه خواهد داشت.

نمایش ادامه آرشیو