جمع آوری بیش از 100 تابلو تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر گلستان

یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

سرپرست شهرداری گلستان از جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز با هدف ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، فضای مناسب بصری و حفظ و افزایش بهداشت روانی شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی با بیان اینکه بر اساس بند 27 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی از وظایف شهرداری است، ادامه داد: پس از شناسایی و ثبت تابلوهای تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده‌اند اطلاع‌رسانی و اخطار کتبی مبنی بر کسب مجوز جهت نصب تابلوی خود داده می‌شود و در صورتی که نسبت به کسب مجوز جهت نصب تابلو اقدام نکنند، تابلوهای غیرمجاز بر اساس آیین‌نامه‌های قانونی توسط واحد زیباسازی شهرداری از سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای غیرمجاز از عوامل موثر در بروز آشفتگی نما و منظر شهری است، گفت: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تاثیرگذار هستند بلکه با نبود ایمنی لازم برای شهروندان گاهی سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می‌شود.
خالقی افزود: در همین راستا شهرداری گلستان با محوریت واحد زیباسازی و اولویت مسیر ترانزیتی جاده ساوه اقدام به حذف تابلوهای تبلیغاتی نمود که در مرحله اول بیش از 100 تابلو غیرمجاز جمع آوری گردید.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان از شهروندان و کسبه سطح شهر درخواست کرد قبل از نصب هرگونه تابلو با مراجعه به شهرداری نسبت به أخذ مجوزهای لازم مطابق استانداردها اقدام کنند.

نمایش ادامه آرشیو