آغاز تراش روکش آسفالت جاده ساوه به مساحت 14 هزار مترمربع توسط شهرداری گلستان

پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

سرپرست شهرداری گلستان از آغاز ساماندهی و بهسازی جاده ساوه و تراش روکش آسفالت فرسوده آن به مساحت 14 هزار مترمربع جهت آسفالت مکانیزه این معبر از خیابان شهرداری تا محله سبزدشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی با بیان این مطلب گفت: کیفیت پیاده راه ها و سواره راهها و مناسب سازی آنها در ارتقاء رضایتمندی شهروندان و استفاده کنندگان از این گونه مسیرها تأثیر گذار است و این پروژه به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد در گذرگاه جاده ساوه برای شهروندان و برطرف کردن نقایص و معایب عمرانی آن با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی شهرداری اجرا می شود.

وی ادامه داد: ساماندهی آسفالت این جاده از ابتدای خیابان شهرداری تا محله سبزدشت به مساحت 14 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در حال اجراست و با پایان تراش روکش فرسوده که به صورت شبانه انجام می شود، در کوتاهترین بازه زمانی به صورت مکانیزه آسفالت خواهد شد.

سرپرست شهرداری گلستان ادامه داد: در سال 1399 نهضت آسفالت و جدولگذاری با اعتبار 300 میلیارد ریالی پیش بینی شده در بودجه به اوج خود می رسد و تمامی محلات سطح شهر بویژه محله های کم برخوردار از نعمت ترمیم و بهسازی معابر بهره مند خواهند شد.

 

نمایش ادامه آرشیو