کمک 5 میلیاردی خیرین شهر گلستان در رزمایش همدلی مومنانه

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

در ادامه رزمایش همدلی و کمک مومنانه و با همت شهرداری گلستان نشست خیرین شهر برگزار و مبلغی بالغ بر 5 میلیارد ریال جهت کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی و رکود بعضی از کسب و کارها و مشاغل، اقتصاد و معیشت خانواده ها تحت تأثیر این مسئله قرار گرفت که با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از این ویروس، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان بهارستان آغاز به کار کرد.

شهرداری گلستان در راستای این رزمایش با دعوت از خیرین و پیمانکاران به برگزاری جلسه ای با حضور فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام نمود که با استقبال چشمگیر خیرین مواجه شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار بهارستان با تشریح عملکرد این رزمایش و وضعیت بهداشت و سلامت شهرستان، ضمن قدردانی از استقبال عموم شهروندان و همراهی در رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: با توکل به خدا، همراهی مردم و تلاش کادر درمان و مسئولین، شهرستان بهارستان در شرایط خوبی قرار دارد.

خانجانی ادامه داد: تاکنون ۱۳۵۰۰ بسته معیشتی به طور مستقیم و در سایه مواسات مومنانه تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

امام جمعه گلستان نیز به تفصیل با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) درمورد اهمیت و برکات انفاق سخن گفت.

در ادامه این جلسه مبلغی بالغ بر 5 میلیارد ریال جمع آوری شد تا در آستانه ایام شهادت امام علی (ع) بصورت بسته های معیشتی و ارزاق در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردد.

 

 

نمایش ادامه آرشیو