ضدعفونی تمامی معابر و خیابان‌های پرتردد گلستان توسط شهرداری

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

سرپرست شهرداری گلستان از تداوم ضدعفونی و گندزدایی معابر و محله ها به همت نیروهای تلاش‌گر و زحمت‌کش شهرداری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهری گلستان اظهار داشت: در روزهایی که با بحران کرونا رو به رو هستیم نیروهای شهرداری گلستان در آماده باش کامل هستند و همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای اقدامات پیشگیرانه اهتمام ویژه‌ای دارند.
وی با تاکید بر اینکه انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه در دستور کار نیروهای شهرداری قرار دارد تصریح کرد: انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه در دستور کار نیروهای شهرداری قرار دارد و از این رو شهرداری گلستان و به ویژه حوزه خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی در صدد است تا هرچه زودتر این بیماری ویروسی را شکست دهیم.
سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به شعار در خانه بمانیم بیان کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت موارد بهداشتی فردی همکاری خود را با خادمان خود بیشتر کرده و برای تحقق شعار ما کرونا شکست می‌دهیم تلاش کنند.
خالقی با بیان اینکه در کنار معابر، اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل نیز ضدعفونی می‌شوند اظهار کرد: کلیه ادارات و اماکن شهرستان بویژه ادارات مستقر در شهر  گلستان همچنین ناوگان حمل و نقل اتوبوس و تاکسی به صورت مداوم ضدعفونی می شوند.

نمایش ادامه آرشیو