با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شد؛ برخورد ضربتی شهرداری گلستان با ناقضان قانون و کسبه متخلف

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹

دست فروشان، وانت بارها و عاملین سدمعبر و ناقلین احتمالی ویروس کرونا از معابر سطح شهر گلستان جمع آوری و مغازه های متخلف پلمپ شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سرپرست شهرداری گلستان با بیان اینکه ویروس کرونا در شهر گلستان همچون سایر نقاط کشور شیوع پیدا کرده، شهرداری براساس یکی از وظایف خود که صیانت و حفاظت از سلامت شهروندان است اقداماتی را در این زمینه در حال انجام دارد.

کورش خالقی ادامه داد: اطلاع‌رسانی به کسبه و اصناف جهت عدم فعالیت به غیر از فروشندگان مواد غذایی و نانوایی‌ها از ابتدای سال نو تا اطلاع ثانوی با هدف کاهش تردد، جلوگیری از ازدحام مردم در شهر و کنترل این ویروس انجام شده است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا ازدحام مردم و تجمعات آنان در بازارها و مراکز تجاری پرتردد است، بنابراین جهت جلوگیری از گسترش و شیوع این ویروس با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهارستان، اتاق اصناف، پلیس راهور و نیروی انتظامی و با نظارت فرمانداری نسبت به جمع‌آوری دستفروشان، دوره‌گردها و پلمپ مغازه های متخلف اقدام شد.

وی با گلایه از عدم همکاری برخی از کسبه و شهروندان در مقابله با ویروس کرونا با مدیریت شهری از عموم مردم خواست با تمکین به قانون، تا عادی شدن اوضاع در خانه بمانند.

نمایش ادامه آرشیو