شرکت در انتخابات، تبلور شأن، حق و قدرت مردم در تصمیم گیری های کلان

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی سرپرست شهرداری، محسن بیگدلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با صدور بیانیه ای مردم را به حضور فعال و آگاهانه انتخابات دعوت نمودند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می کند تا با حضور علاقمندانه، در تعیین سرنوشت خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

این بیانیه می افزاید: بی تردید نقش تأثیر گذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می کند تا مردم در این برهه ی حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند .

در پایان آمده است: حماسه آفرینى دیگرى نزدیک مى‏شود. مردم قهرمان شهر گلستان که با «حضور فعال» و «مشارکت جدّىِ» خود در انتخابات، بارها صحنه‏هاى عزت و عظمت آفریده و آگاهى و مسئولیت‏شناسى خود را آشکار نموده است، هم اینک نیز براى انجام رسالت دینى، انقلابى و ملى خود به صحنه‏ مى‏آید تا با شور و شعور، در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و شأن، حق و قدرت مردم را متبلور نمایند.

نمایش ادامه آرشیو