دعوت از مردم انقلابی شهر گلستان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز 13 آبان

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸

مهندس فرزین سرپرست شهرداری و محسن بیگدلی رئیس شورای اسلامی شهر گلستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت 13 آبان، از شهروندان ولایی و انقلابی گلستان جهت حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن کامل پیام مدیریت شهری گلستان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به شرح ذیل است: «۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

در این روز از کانون فتنه ها و مرکز طراحی و سناریوپردازی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی رونمایی شد و طعم تلخ شکست بر کام استکبار جهانی نشست و صدای سیلی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ملت ها را بیدار و استکبار را به وحشت انداخت و می توان گفت که مقیاس این تحول، ایجاد امواجی در سطح بیداری و اراده ملت ها بود و کینه شکست در خاورمیانه در نقشه جغرافیایی ذهن دشمنان حک و روز به روز شاهد نقش ها و فتنه های جدید برای جبران شکست هستیم.

بدینوسیله، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم شهروندان بویژه دانش آموزان عزیز شهر گلستان تبریک عرض نموده و از عموم شهروندان ولایی، انقلابی و غیور شهر جهت حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان دعوت به عمل می آوریم. امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.»

نمایش ادامه آرشیو