اولین ملاقات عمومی سرپرست جدید شهرداری گلستان برگزار شد

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸

مهندس فرزین در اولین روز کاری خود بعد از معارفه، در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، اولین ملاقات عمومی خود با شهروندان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حضور در بين مردم و شنيدن مشكلات مردم از زبان آنها، تعامل و همكاري مجموعه شهرداري و اولويت بندي مسائل و مشكلات شهر جهت اقدام و رسيدگي به آنها از مهم ترين عوامل موفقيت مجموعه مدیریت شهری است که در همین راستا بهلول فرزین سرپرست جدید شهرداری گلستان اولین ملاقات عمومی با  شهروندان را با حضور بیش از 50 نفر از شهروندان برگزار کرد.

وي با بيان اينكه خدمت صادقانه به مردم نعمتي الهي است كه بايد به درستي نسبت به اداي آن اقدام كرد، افزود: باید از فرصت های خدمتگزاری نهایت استفاده را برده و در جهت رفع نيازهاي مردم كه ولی نعمتان ما هستند، بهره لازم را ببریم.

سرپرست شهرداری گلستان تصريح كرد: تحقق اهداف مديريت شهري در خصوص ساخت شهري ايده آل در گرو رفع نيازهاي زندگي شهروندي است و راه رسيدن به اين مهم علاوه بر شنيدن و آگاهي از سطح مشكلات، برنامه ريزي هاي صحيح و اصولي مديريتي است كه اين مهم با مشاركت همه جانبه مردم و اعمال شيوه هاي مديريتي نوين محقق شده و راهكاري اثرگذار جهت عبور از بحران هاي شهري است.

فرزین با بيان اينكه مشکلات مردم عموماً مرتبط به حوزه های شهرسازي است و درآمد، عنوان كرد: موضوعات و درخواست هاي مردمي در اين جلسات مطرح و تلاش مي شود با همفكري و اهتمام ويژه، در راستاي رفع چالش هاي پيش روي شهروندان گام هاي موثري برداشته شود.

 

نمایش ادامه آرشیو