تکمیل پروژه های عمرانی اولویت اصلی سرپرست جدید شهرداری گلستان

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸

بهلول فرزین در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری گلستان، تکمیل پروژه های عمرانی را مهمترین اولویت خود عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شهردار گلستان؛ مراسم معارفه سرپرست شهرداری گلستان با حضور محسن بیگدلی رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرداری برگزار شد.

محسن بیگدلی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در ابتدا با اشاره کمبودهای شهر علی رغم ظرفیتهای بالایی که وجود دارد، تلاش حداکثری سرپرست جدید و کلیه مسئولین شهرداری در راستای توسعه همه جانبه شهر گلستان را خواستار شد.

سپس بهلول فرزین که پیش از این نیز به مدت 6 ماه سرپرستی شهرداری گلستان را بر عهده داشت ضمن سپاسگزاری از اعتماد مجدد شورای اسلامی شهر، برنامه های پیش روی خود جهت اداره شهرداری و شهر گلستان را برشمرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: شهر گلستان در دو سال أخیر به دلیل برخی مسائل پیش آمده، از نظر اجرای پروژه های عمرانی روند مطلوبی را طی نکرده است و باید با تلاش شبانه روزی و بی دریغ پیشرفت و قطار عمران شهر گلستان را ریل گذاری کنیم.

فرزین که بیش از 20 سال سابقه اجرایی و مدیریتی دارد، ادامه داد: توسعه متوازن شهر گلستان منوط به اتحاد و همدلی همه دست اندرکاران مدیریت شهری است که در صورت تحقق این امر، علاوه بر جلب اعتماد شهروندان، جذب سرمایه های پایدار نیز میسر می گردد.

 

نمایش ادامه آرشیو