آغاز طرح طعمه گذاری برای اتلاف موشها و حیوانات موذی در شهر گلستان

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸

شهرداری گلستان در راستای پاکسازی و سالم سازی شهر و ارتقای سلامت عمومی شهروندان، طرح طعمه گذاری برای اتلاف موشها و حیوانات موذی را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مشکلاتی که جوندگان موذی برای سلامت شهروندان به وجود می آورند بر کسی پوشیده نیست. اکنون شهرداری گلستان قصد دارد با اجرای طرح ضربتی، بخشی از مشکلات ناشی از وجود این حیوانات را کاهش دهد.

جباری سرپرست معاونت خدمات شهری در مورد این طرح گفت: شهرداری گلستان همزمان با فرا رسیدن فصل سرما به طعمه گذاری در سطح شهر اقدام کرده تا با اتلاف حیوانات موذی بویژه موشها و سالم سازی سطح شهر، مشکلات ناشی از وجود این حیوانات را به حداقل برساند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان، خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان در خواست می شود در دفع زباله های خانگی دقت کرده و از ریختن ضایعات به داخل مسیل ها و انهار خودداری کنند تا موش ها امکان دسترسی به مواد غذایی و آب را نداشته باشند و در صورت مشاهده جانوران موذی با شماره سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است فاز اول این طرح در محلات و خیابانهای متعددی از جمله شهید قبادی، کوچه های بنفشه، کوچه های ارغوان، از سر گلستان تا فلکه اول، جنب مدرسه فضیلت قلعه میر، کوچه قاصدک سبزدشت، کوچه شهید سلگی، محله الهیه از غدیر یک تا هفت اجرا شده است که از شهروندان تقاضا می شود از نزدیکی کودکان به محل های طعمه گذاری شده جلوگیری کنند.

نمایش ادامه آرشیو