ایجاد اشتغال، برگزاری انتخابات سالم، ارتقاء امکانات اورژانس اجتماعی و توسعه شهرستان بهارستان، اولویت های اصلی مجموعه فرمانداری

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸

شورای معاونین فرمانداری شهرستان بهارستان به ریاست خانجانی فرماندار بهارستان و با حضور معاونین، بخشداران و مسئولین واحدهای فرمانداری در سالن جلسات شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از بهارستان ما؛ فرماندار بهارستان در این جلسه گفت: یکی از اصلی ترین موضوعاتی که مجموعه فرمانداری و مسئولین ادارات باید به آن اهتمام لازم بورزند ایجاد اشتغال است که می تواند در کمتر شدن آسیب های اجتماعی بویژه در بین جوانان موثر باشد.

مجتبی خانجانی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و ایجاد بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات با رعایت بی طرفی از وظایف اصلی و مهم‌ مجموعه فرمانداری است.

فرماندار بهارستان ارتقاء امکانات اورژانس اجتماعی را از دیگر الویت های فرمانداری برشمرد و گفت: در جلسه رفع موانع توسعه شهرستان، مشکلات حوزه های اشتغال، آموزش و درمان بررسی می شود که مصوبات خوبی در این جلسه داشته ایم که می بایست به دنبال اجرایی نمودن مصوبات باشیم.

نمایش ادامه آرشیو