تجلیل شهرداری گلستان از خبرنگاران

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

با اهتمام شهرداری گلستان، جمعی از خبرنگاران فعال در جنوب غرب استان تهران همزمان با جشن بزرگ عید غدیرخم مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه با حضور پرچگانی شهردار، علی حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان بر خلاف سایر ایام و ادارات که به صورت جلسه ای برگزار می گردد، همزمان با جشن بزرگ عیدغدیرخم تحت عنوان «میثاق با ولایت» و در حضور جمع کثیری از شهروندان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، شهردار گلستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک به خبرنگاران حاضر در این همایش و اشاره به رسالت اصلی خبرنگاران مبنی بر اولویت داشتن آزاد اندیشی و صداقت گفت: خبرنگاران با سلاح قلم با حفظ ارزش ها و رسالت بالای آن در راستای اعتلای آگاهی بخشی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه تلاش می‌کنند، بر همین اساس از شما خبرنگاران متعهد می‌خواهم تا با ایجاد ارتباط تنگاتنگ و در اولویت قرار دادن نیازهای مردم و انتقال مطالبات در انعکاس اخبار عملکرد شهرداری و پارلمان شهری به جامعه دوشادوش مسئولین در خدمت این نظام مقدس و مردم شریف باشید.
پرچگانی با تبیین نقش و جایگاه رسانه های جمعی در مدیریت شهری، بر اطلاع رسانی شفاف و جامع توسط خبرنگاران و نقدهای منصفانه همراه با ارائه راهکار و تعامل بیشتر نمایندگان مردم و مدیریت شهری با خبرنگاران را خواستار شد.
وی ضمن اشاره به تعدد پروژه های عمرانی در شهر گلستان، از خبرنگاران خواست از رواج یأس و ناامیدی در بین شهروندان پرهیز کرده و در جهت اشاعه نشاط و ایجاد امیدواری به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.
در پایان این مراسم از 25 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

نمایش ادامه آرشیو