رنگ نو بر تن دیوارها و جداول شهر گلستان

چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸

در طرح جدید زیباسازی شهرداری گلستان، دیوارها و جداول شهر با رنگ نو چشم نواز می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ اهمیت چشمگیر رنگ ها در محیط زندگی انسان ها امروزه امری بدیهی است. این اهمیت تا جایی است که می توان ادعا کرد که رنگ فضاهای شهری نمودی از فرهنگ شهروندان محسوب شده و یکی از عوامل تأثیرگذار در طراحی فضاهای شهری است که مغفول ماندن آن می تواند کیفیت های عرصه های عمومی را تحت تأثیر قرار دهد. بدین ترتیب منظر رنگی شهر یکی از اصلی ترین عوامل جذابیت محیط و فضاهای شهری بوده و نمادی براي شخصیت آن به حساب می آید. بر این اساس استفاده صحیح از رنگها در شهر و فضاهای شهری قادر است ما را در ارتقاء خوشایندی شهر در نظر شهروندان و مسافران یاری رساند.
سرپرست شهرداری با بیان مطلب بالا گفت: در راستای چشم نواز کردن معابر و ساماندهی مناظر شهری؛ زیباسازی مبلمان شهری و ایجاد سیما و منظر شهری مناسب در دستور کار قرار گرفته است.
فرزین افزود: به همین منظور شهرداری در این مرحله اقدام به آغاز عملیات رنگ آمیزی دیوارها و جداول و طراحی تصاویر مبارک شهدا نموده است.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: این اقدام در حفظ و زیبایی سیمای شهری و تقویت روحیه نشاط و شادابی شهروندان در معابر مورد نیاز در حال اجرا است و طبق برنامه زمانبندی در طول سال ادامه خواهد داشت.
فرزین با تاکید بر اهمیت و ضرورت بهسازی و زیباسازی فضاها و منظر شهری، تصریح کرد: رنگ آمیزی مبلمان شهری می تواند فضاهای شهری را دگرگون ساخته و بر روح و روان شهروندان تاثیر مثبتی داشته است و تاکنون در مرحله اول این طرح، جداول معابر به طول 8300 متر و دیوارهای نازیبای سطح شهر به مساحت 3600 مترمربع رنگ آمیزی شده است.

نمایش ادامه آرشیو