کشتی گیران گلستانی صاحب خانه می شوند

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸

نصب اسکلت های فلزی خانه کشتی که توسط شهرداری گلستان در حال احداث است، آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سرپرست شهرداری دلیل اصلی احداث خانه کشتی در گلستان را کشتی‌خیز بودن این منطقه و استقبال جوانان از این ورزش پایه عنوان کرد و گفت: یکی از دیدگاه‌های حاکم بر مدیریت شهری ضمن نیم نگاه به ورزش حرفه‌ای در شهر، توجه به ورزش‌های پایه و محله‌ای است تا ورزش به درون خانواده‌ها نفوذ کرده و به آن پرداخته شود و کشتی نیز یکی از ورزش‌های دارای بهره‌وری بالا است.
بهلول فرزین با اشاره به اهمیت ورزش در بین جوانان خاطر نشان کرد: اگر توجه نکنیم خطر در کمین جوانان ما است زیرا ورزش سبب بیمه شدن جوانان در برابر هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی است و جوانان با ورزش علاوه بر داشتن بدنی سالم، قهرمانی و پهلوانی از بصیرت دینی و معرفتی برخوردار می‌شوند.
وی با بیان اینکه به رغم همه موفقیت‌ها بعضی اوقات در حق کشتی اجحاف می شود، بیان داشت: گلستان باوجود استعدادهای زیاد در رشته ورزشی کشتی و تربیت قهرمانان ملی و بین المللی که نمونه بارز آن کسب مقام سوم المپیک 2016 توسط حسن رحیمی کشتی گیر بنام کشور می باشد، از امکانات و خدمات مورد نیاز در این بخش محروم است.
شایان ذکر است خانه کشتی شهر گلستان در زمینی به مساحت 1100 مترمربع و اعتبار اولیه 7 میلیارد ریال در حال احداث است که اسکلت های فلزی آن نصب شده و در مرحله دیوارچینی قرار دارد.

نمایش ادامه آرشیو