پیام مشترک مدیریت شهری گلستان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد

یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

مهندس فرزین، علی حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت گفته و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛متن پیام مشترک مهندس فرزین سرپرست شهرداری گلستان و علی حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان به شرح ذیل است؛
 با گذشت 30 سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه‌دار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر، اندیشه‌های آرمان‌ساز آن بزرگوار، نه تنها ملت ایران، بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در بر گرفته است.
یادآوری فراق امام(ره)، اگرچه دشوار و جانکاه است، اما جلوه‌ای است از پایمردی و اعتقاد راسخ آحاد جامعه، به خصوص نسل جوان به معارف گران سنگی که پرتو ایمان، غرور، خودباوري و اميد را در دل انسانیت معاصر، فروزان کرده‌است.
مدیریت شهری گلستان همچنین با گرامیداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد یادآور شدند: يوم‌الله ۱۵ خرداد ۴۲ يادآور روزي است كه یکی از حركت‌های ماندگار مردمي در دفاع از اسلام و ایران شكل گرفت. روزي كه به عنوان مبدا نهضت امام(ره) و تجلي پيوند ناگسستني توده‌هاي عظيم اين ديار با ارزش هاي ديني و انقلابي، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.
امروز، انقلاب اسلامی ایران، با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، راه آن پیر فرزانه را با صلابت هرچه تمام می‌پیماید.
ایشان ضمن تسلیت فرارسيدن سی امین سالروز ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران متذکر شدند: ایمان داريم که عاشقان امام خميني (قدس‌السره‌الشریف) ۱۴ خرداد با حضوري شكوهمند و تاريخي در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آن امام راحل، بار ديگر وحدت كلمه، يكپارچگي و انسجام خود را در حفظ آرمان ها و ارزش هاي ماندگار امام خميني (ره) به جهانيان نشان خواهند داد.

نمایش ادامه آرشیو