با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، معابر شهر گلستان آسفالت شد

شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

سرپرست شهرداری گلستان با بیان اینکه توزیع آسفالت در سطح شهر با رویکرد عدالت محور انجام می شود از مرمت و روکش آسفالت بیش از ۴۰ معبر در نیمه اول اردیبهشت ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ بهلول فرزین سرپرست شهرداری گلستان با عنوان این خبر یادآور شد: در یک هفته أخیر کوچه های زیادی از جمله محور جاده ساوه، کوچه قاصدک در سبزدشت، کوچه های شهید فیاض در محله سلطان آباد، بلوار سی متری شهید همدانی، کوچه های منتهی به ارغوان شرقی، کوچه های یاران، کوچه امام جعفر صادق (ع)، خیابان مهد پرنیا، خیابان  ارغوان شرقی، کوچه سیدالشهدا(ع)، خیابان شهید رجایی محله قلعه میر و ... لکه گیری و آسفالت شده است.
وی اظهار داشت: نهضت آسفالت و لکه گیری گسترده معابر همچنان در اولویت کاری شهرداری می باشد و تاکنون خیابانها و کوچه های زیادی به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شده اند که با توجه به نظرسنجی های به عمل آمده و تحقیقات میدانی، رضایت عموم شهروندان را در پی داشته است.
فرزین افزود: شهرداری گلستان علاوه بر روشن نگه داشتن ماشین عمران و اجرای چندین پروژه مهم و زیربنایی از جمله احداث سالن ورزشهای باستانی و پهلوانی (زورخانه)، کتابخانه، بازسازی ورزشگاه الهیه، هدایت آبهای سطحی، پارک رودکنار شادچای و... کلیه معابر مورد نیاز سطح شهر که از مطالبات بحق شهروندان می باشد را با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آسفالت می کند.
مدیریت شهری گلستان در راستای خدمت بی منت به شهروندان در تلاش به توزیع عادلانه امکانات، پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی را در نقاط مختلف شهر اجرا می کند

نمایش ادامه آرشیو