بهسازی و ساماندهی وضعیت معابر شهر گلستان

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر گلستان و در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب، جدول گذاری گسترده معابر سطح شهر گلستان در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سرپرست شهرداری گلستان از اجرای پروژه جدول گذاری در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و تعویض جداول معابر را در دستور کار قرار دارد که هم اینک خیابان ارغوان غربی به طول ۷۵۰ متر در حال ساماندهی می باشد.

بهلول فرزین با اعلام این مطلب عنوان کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان محلات مختلف شهر است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.

وی بیان کرد: در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان، عملیات جدول گذاری خیابان های ده متری ابوذر، خیابان شهید کاظمی قلعه میر، حوالی مدرسه فضیلت،کوچه های منتهی به کانال سیاب سبزدشت، خیابان پیامبر و چندین معبر دیگر انجام پذیرفته است.

فرزین هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری عنوان کرد و گفت: تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های سطح شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

نمایش ادامه آرشیو