بهره برداری از ورزشگاه و زمین چمن مصنوعی الهیه با مشارکت شهرداری گلستان

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
ورزشگاه و زمین چمن مصنوعی که با مشارکت شهرداری گلستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان بازسازی شده، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ ورزشگاه الهیه که روزگاری تنها مأمن و مقصد فوتبالیستهای گلستان بود به علت سوء مدیریت و کمبود آب، بلااستفاده و تعطیل شد. با توجه به اهتمام مدیریت شهری جدید گلستان و مسئولین شهرستان بهارستان به استفاده بهینه از امکانات عمومی و نیاز شهروندان و ورزشکاران به داشتن مجموعه ورزشی جهت گذران اوقات فراغت و کشف استعدادها، بازسازی این مجموعه بار دیگر در سال ۱۳۹۷ کلید خورد.

شهرداری گلستان که در افزایش سرانه های ورزشی پیشگام هست و این امر با احداث چندین مجموعه ورزشی از جمله مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب سبزدشت، مجموعه ورزشی و استخر المپیک قلعه میر و چندین مجموعه در حال احداث این امر را به اثبات رسانده‌، در بازسازی ورزشگاه الهیه نیز پیشقدم شده و زیرسازی و زه کشی چمن مصنوعی آن که هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال داشت را بر عهده گرفت و زودتر از موعد مقرر در دهه فجر ۱۳۹۷ جهت نصب چمن مصنوعی به اداره ورزش و جوانان شهرستان تحویل داد.

هم اینک زمین چمن این ورزشگاه که ۷۷۰۰ مترمربع مساحت دارد با تأمین اعتبار ملی تهیه و تصب گردیده و آماده بهره برداری می باشد که در بازدید فرماندار شهرستان بهارستان و مدیریت شهری گلستان از این مجموعه مقرر گردید همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در خرداد ماه سالجاری در اختیار جوانان و ورزشکاران شهر گلستان قرار گیرد.

بهلول فرزین سرپرست شهرداری با اعلام این خبر وعده داد مجموعه های ورزشی در حال احداث مدیریت شهری گلستان که گام مثبتی در افزایش سرانه های ورزشی است با روند مثبتی که دارند بزودی به بهره برداری برسند.

نمایش ادامه آرشیو