پروژه هدایت آبهای سطحی شهر گلستان در گام پایانی

سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

شهرداری گلستان با اجرای این پروژه بزرگ که به طول 2100 متر در عمق 11 متری در حال اجراست، معضل و مشکل آب گرفتگی معابر شهر را برای همیشه مرتفع می نماید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ هدف از ایجاد سیستم جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، این می باشد که در شرایط وقوع رگبارهای شدید بهتر عمل کند و از آبگرفتگی معابر که در شهر گلستان با کمترین میزان بارش هم شهروندان دچار بحران میشوند، جلوگیری شود و با شناسایی نقاط تجمع رواناب در سطح شهر و جمع آوری آنها و انتقال به رودخانه شادچای از هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری به عمل آید.
شهرداری گلستان با اصلاح و ایجاد کانال های جدید جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و تامین اعبتارات لازم قسمتی از مشکلات شهروندان در زمینه آب گرفتگی معابر را حل می نماید.
به این منظور اجرای پروژه بزرگ هدایت آبهای سطحی از محله الهیه تا رودخانه شادچای به طول بیش از 2 کیلومتر با لوله های پلی اتیلن کاراگیت با قطر 1000 میلی متر و به صورت دستی پایپ جکینگ در حال اجراست که تاکنون دو فاز آن به بهره برداری رسیده و فاز سوم و پایانی آن که به محله الهیه ختم می شود در مراحل پایانی قرار دارد و بزودی آبگیری می شود.

نمایش ادامه آرشیو