اجرای عملیات جدول گذاری با هدف بهسازی و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر گلستان

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر گلستان و در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب، جدول گذاری گسترده معابر سطح شهر گلستان در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سرپرست شهرداری گلستان از اجرای پروژه جدول گذاری در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و تعویض جداول خیابان ارغوان غربی به طول 750 متر در حال اجرا می باشد.
مهندس فرزین با اعلام این مطلب عنوان کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان محلات مختلف شهر است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.
وی بیان کرد: در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان، عملیات جدول گذاری خیابان های ده متری ابوذر، خیابان شهید کاظمی قلعه میر، حوالی مدرسه فضیلت،کوچه های منتهی به کانال سیاب سبزدشت، خیابان پیامبر و چندین معبر دیگر انجام پذیرفته است.
فرزین هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری عنوان کرد و گفت: تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های سطح شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

نمایش ادامه آرشیو