پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

مهندس فرزین سرپرست شهرداری، علی حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با ارسال پیامی، فرا رسیدن ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن کامل پیام مدیریت شهری گلستان به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَ بَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَ الْفُرْقَانِ
بار دیگر ماه مبارک رمضان فرا رسید و مؤمنان با قلوبی مالامال از ایمان و امید ، به ضیافت پرشکوه و بی نظیری می روند که حضرت دوست میزبان آن است. با حلول ماه رمضان ، شیرینی سحرهای مناجات رنگ میگیرد و محبّت و قرب در دلهای خشکیده بشر جوانه میزند.
ماه مبارک رمضان ماه صیام است که البته روزه نه فقط به امساک از خوردن و آشامیدن است که تمامی اعضاء و جوارح انسان ها نیز می باید از گناه، زشتی و پلیدی پاک و منزه گردد تا عبادت روزه داران مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به همکاران ارجمند، کارکنان پرتلاش شهرداری و تمامی شهروندان عزیز شهر گلستان که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گوییم.

نمایش ادامه آرشیو