سیر تا پیاز پروژه‌های عمرانی شهر از زبان سرپرست شهرداری گلستان

پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

مهندس فرزین: طرح های عمرانی شهرداری گلستان، امسال با روند رو به رشدی آغاز شده است و سالی پر بار در حوزه عمرانی خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس فرزین سرپرست شهرداری گلستان به همراه جمعی معاونین و مسئولین شهرداری از پروژه احداث سالن ورزشهای باستانی و پهلوانی (زورخانه)، خانه کشتی، کتابخانه قلعه میر، پارک حاشیه رودخانه شادچای بازدید نمود.

مهندس فرزین در این بازدید با توجه به اینکه یکی از اهداف و دستاوردهای مهم مدیریت شهری تکمیل پروژه ها است، افزود: با وحدت و همدلی شورای اسلامی شهر و تلاشهای مجموعه شهرداری گلستان چندین پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی خبر داد: کتابخانه قلعه میر با هدف افزایش سرانه های فرهنگی تا پایان تیرماه به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری گلستان در ادامه از خانه کشتی در حال احداث انتهای خیابان کاملیا بازدید و اشاره کرد: کمتر از 30 روز دیگر اسکلت فلزی این مجموعه ورزشی نصب خواهد شد.

سرپرست شهرداری گلستان از افتتاح تنها زورخانه شهر گلستان در شهرستان بهارستان خبر داد و گفت: سالن ورزشهای پهلوانی (زورخانه) با پیشرفت مطلوب در حال نازک کاری است و برای بهره برداری در هفته دولت آماده می شود که می توان آن را خدمتی ماندگار از مدیریت شهری گلستان یاد کرد.

نمایش ادامه آرشیو