ارسال دومین محموله کمک های مردمی شهر گلستان به هموطنان سیل زده

یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

دومین محموله کمک های مردمی شهر گلستان از طریق شهرداری جهت ارسال به مناطق سیل زده، تحویل هلال احمر گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ یکی از نقاط قوّت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است که در جلوه‌های مختلف به وجود می‌آید و یکی از شاخه‌های ارتباط یک انسان مسلمان در کنار ارتباط با خالق و ارتباط با خویش، ارتباط با محیط و انسان‌ها است که یکی از راه‌های آن خدمت به خلق و اهتمام به این امر می‌باشد.

بر اساس این گزارش، نوعدوستی شهروندان شهر گلستان همیشه زبانزد بوده و این امر در صحنه های مختلف به اثبات رسیده است و نمونه أخیر و بارز آن کمک به هموطنان  سیل زده است که سیل کمک های مردمی را به چادرهای برپا شده توسط شهرداری گلستان و جمعیت هلال احمر روانه کرد.

این اقلام که مایحتاج ضروری سیل زدگان شامل آب معدنی، کفش، کنسرو ماهی و لوبیا، انواع لباس، روغن، نان و... می باشد به جمعیت هلال احمر تحویل داده شد، بعد از ساماندهی با هماهنگی فرمانداری شهرستان بهارستان به استان خوزستان (سوسنگرد) ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است مدیریت شهری گلستان که در ارسال کمک به هموطنان سیل زده استان گلستان پیشقدم بود این بار نیز با برپایی ۷ چادر جمع آوری کمک های مردمی که با استقبال بی نظیر شهروندان همراه بود، برگ زرین دیگری در تاریخ این شهر رقم زد.

نمایش ادامه آرشیو